2014. január 27., hétfő

Chapter Twenty-One ▲~ Finally ~

Nos, mivel mostanában nem sok időm van írni és már nincs olyan sok ihletem, ezért úgy döntöttem ez lesz az utolsó rész. Talán még egy extra részt hozok, de nem biztos. Szerettelek titeket és gondolkodom egy újabb és számomra  kidolgozottabb blogban :) Már így a végére nekem teljesen úgy tünt, mintha nem is dolgoznám ki rendesen, akárhogy mondták barátnőim, hogy tök jó. Nem szeretnék csalódást okozni nektek azzal, hogy az elkövetkezendő 5 rész is ilyen ímmel-ámmal megírt rész lett volna. Szóval szerettelek titeket. Köszönöm a feliratkozókat és a kommenteket :) Az új blogot kifogom rakni majd ide, és leírom nagyából,hogy miről is fog szólni :) Nos..jó szórakozást az utolsó részhez :) 

Esküvő ▲


- KRIS! - hallottam egy kómás, még is éber hangot az előszobából. Épp a fürdőszobában tartózkodtam és tusoltam, de a víz csöppenéseit így is túl szárnyalta ez az ordítás. Leállítottam a vizet, majd jobban kezdtem fülelni. Pár szaladó léptet hallottam a folyosóról, majd le a lépcsőn. 
- Ti mi az istent csináltok? - ordította Kai. Az ő hangját bárhol felismerem. Önkénytelenül is elmosolyodtam. Magamra csavartam a törölközőt, majd lesiettem. Tao-t és Krist láttam meg, ahogy a konyhában csapkodják egymást, mint két lány. Elnevettem magam, miközben törölközőmet fogtam, hogy le ne essen. 
- Srácok - szólaltam meg-,  hogy fogtok elkészülni addigra, mire indulni kell a hotelba?
- Huan - jött oda hozzám mosolyogva Kai, majd egy lágy csókot nyomott ajkaimra. Én mosolyogva viszonoztam a csókot. - Még maguk se tudják szerintem.
- Hát szerintem se - nevettem. - Min veszekednek?
- Kris elvette Tao borotváját és..olyan helyeken borotválta magát..
- Mármint... - képedtem el, mire Kai egy aprót bólintott miközben küzdött azzal, hogy elfojtsa nevetését. - Srácok.. ugye tudjátok, hogy még lent a garázsban van ezernyi borotva?
- IGen, de bele volt gravíroztatva, hogy Krisnek..
- Ja bele volt gravíroztatva egy kibaszott alkoholos filccel, meg egy névvel és telefonszámmal.. - forgatta szemeit Tao, miközben csípőre vágta erőből kezeit, majd eltűnt a fürdőszoba rejtekébe, mire Kris utána rohant. Annyit lehetett a fürdőből hallani, hogy ' Borotváld már le, undorító' ' Borotváld le te akkor' ' Leborotválom, de akkor a farkadnak is fog fájni ' Ezen Kaival már nem bírtuk visszatartani a röhögést, kitört belőlünk úgy, hogy a konyha pultra támaszkodva nevettünk. Én Kai mellkasának dőltem, ő pedig a hátamra tette a kezét és mikor megéreztem, hogy le fog esni a törölközőm, inkább nem mozdultam.
- Na mi van? - kuncogott a farkas fiú. - Le fog esni a törcsid? - kérdezte. én pedig egy aprót bólintva gyorsan kettőnk közé préseltem a kezem, hogy megtudjam a törcsim tartani.  
- Most már nem - nyújtottam rá ki a nyelvem.
- De ha lehúzom rólad, akkor le fog - nevetett.
- Ha meg mered tenni, nem fogsz többé nemzeni..
- Upsz..Akkor inkább csak megcsókollak - vigyorgott, majd lágyan megcsókolt. Körülbelül 3 percig csókolhattuk egymást, amikor Luhan megszólalt.
- Azért fel ne fald már a húgimat - kuncogott. Húg. Mostohahúg esetleg, de.. már beletörődtem, és rájöttem, hogy annak ellenére, ugyan úgy imádom őt. 
- Nem akarom - kuncogott. Én odalépkedtem hozzá és átöleltem, majd mikor éreztem, hogy a mellem alatt van a törölköző Luhannak simultam és elkezdtem vele felfelé araszolni a lépcsőn.
- Hé! Ez nem ér.. Ő az én csajom nem a tiéd - hallottam lentről Kai kétségbeesett hangját.
- Aki kapja marja - nevetett Luhan miközben átölelt és magához szorítva felemelt és a szobámban letett. 
- Köszi bátyó - kuncogtam. Miután Luhan kiment a szobámból felvettem a melltartóm és francia fehér bugyimat, majd kitártam a szekrényem, mikor megéreztem, hogy kér kar fonódik össze hasamon. Hátra néztem és Kai tette mosolyogva vállamra fejét. 
- Szeretlek - mondta és egy apró puszit adott a nyakamra. 
- Én is téged - mondtam és a fejére adtam egy kicsi puszit, amire ő elmosolyodott még jobban. - Mikor kezdesz készülni az esküvőre?
- Nem sokára, csak jöttem megnézni, hogy mennyire akar Luhan megszerezni - kuncogott.
- Semennyire. Csak nem erőszakolna meg, hát a húga, vagyis a mostoha húga vagyok..
- So true..
- Ne villogtasd az angol tudásod. 
- Ami nincs is, mi? - nevetett.
- Pontosan. Na menjél..Szeretnék öltözni.
- Már melltartóban és bugyiban láttalak és most is úgy vagy, szóval több mindent nem láthatnák, ha csaaaak - nyújtotta el az a betűt.
- Majd esetleg ha haza értünk. Ha hamarabb jut eszedbe már rég túl lennénk rajta - kuncogtam, majd szembe fordultam vele, és megcsókoltam.

 Miután Kai kiment én kivettem a ruhát, majd felvettem és csodálkozva láttam, hogy sokkal jobban állt mint gondoltam. A fürdőbe vonultam, majd a hajamat feltűztem kontyba, sminkemet megcsináltam kicsit füstösre, majd egy aranynyakláncot vettem fel, amit Kai vett nekem. Elmosolyodtam, miközben kezemet óvatosan végighúztam az ékszeren. Arany magassarkúmba bújva még szebbnek láttam magam. Nem voltam egoista túlságosan, de ekkor gyönyörű voltma, vagy legalább is szép. Miután hallottam, hogy a srácok már azht kiabálják " Csak rád várunk Huan" én mosolyogva kiléptem az ajtómon és elindultam lefelé. Kai arcát kerestem, majd mikor megtaláltam csak elmosolyodtam. Annyira csillogó szemeket, mint akkor volt neki soha nem láttam még. Elmosolyodott majd hitetlenkedve D.O felé nézett. Majd elém jött.
- Gyönyörű vagy - mondta.
- Te teszel azzá - mosolyodtam el, mire láttam rajta, hogy meg akar csókolni.
- Megcsókolnálak, de nem akarom tönkr - kezdte, de én megcsókoltam mosolyogva. - e tenni a sminked. 
- A rúzsomat elkenheted, a szemfestékemet inkább ne - kuncogtam. Ő elmosolyodott, majd mindenki végig dicsérgetett minket, hogy milyen jól nézünk ki együtt. 
Miután elindultunk én Kai vállára hajtottam a fejem és kinéztem az ablakon, fel az égre. Köszönöm. Ez az egy-két év volt életem legjobb éve(i). Megismerkedtem 10 irtó jüfej sráccal és egy megértő lánnyal, és életem szerelmével, akit mindennél jobban és önzetlenül szeretek. Kaira pillantottam, aki nem vett belőle semmit se észre. Egy aprócska mosoly ült az arcán, miközben a lámpa fények, amik előtt elhaladtunk, megvilágították arcát. Gyönyörű volt. Fiú létére gyönyörű volt. 

~~
Miután már éjfél után meguntam kicsit a hangos zenét és a táncolást, mellkasomon összefont kezekkel kimentem a hotel elé, ahol az esküvő meg volt tartva. Hátra néztem és Kai követett. A zakó felsőjének zsebében matatott, majd megkönnyebbülve elmosolyodott.
- Hogy-hogy kijöttél? - kérdezte.
- Untam a zenét és a táncot.
- Mi lenne veled az SM-nél.. - kuncogott és átölelt.  - Nem fázol?
- Nem, miért tenném? Hisz egy forró vérű farkas ölel épp most - hajtottam mellkasára a fejemet.
- Annyira szeretlek te kis kiscica - kuncogott és hátamat kezdte simogatni. 
- Én is téged.
- Tudod, nagyon szeretlek és.. Tudom néha nem mutatom ki megfelelően, de te vagy az első olyan lány, akiért tűzbe tenném a kezem, ha kell és  akit megvédek bármi áron. Nem vagyok féltékeny, ha fiúkkal beszélgetsz, mert tudom, hogy szeretsz és remélem te is engem. 
- Igen, én is téged. El sem tudod képzelni mennyire.
- De eltudom - mondta.
- Valóban? Hogy-hogy?
- Hát.. Csak gondolom. Bár lehet nem. És te ?
- Én sem. 
- Kérdezhetek valamit, kicsim? - nézett rám.
- Ühüm - bólintottam. Ő elengedett engem, majd letérdelt elém és a zsebéből egy apró dobozt húzott elő, majd fedelét felnyitotta. Egy méreg drága arany gyűrű volt ott, gyémánttal. A háttérben mind a tizenegy fiút láttam vigyorogva, lökdösve egymást, hogy had lássák mi történik. Egyben biztos voltam, ha azt kérdezi, amire gondolok.. Igent mondok, ha nem, akkor is. 
- Hozzám jönnél feleségül? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése