2013. július 9., kedd

Chapter Eight ▲

Randi Hyunseunggal ▲

Huan Pov'
Mikor reggel felkeltem , körülnéztem a sátorba, de Kait, nem láttam sehol. Feltápászkodtam nagy nehezen, majd ki a sátorból. Nyújtózkodtam egy nagyot aztán megláttam Kait amint a parton sétál. Én óvatosan odafutottam, hogy ne hallja meg túlságosan, majd a hátára ugrottam. Ő annyira meglepődött, hogy előre estünk mindketten.
- Reggeli ébresztő, Dörmögő Dömdödöm? - kérdezte kuncogva.
- És nem haraptad le a fejem. De igen reggeli ébresztő.
- Most már kenguru is leszel nem csak Dörmögő Dömdödöm.
- Ja. Miért nem voltál a sátorban?
- Mert te még aludtál, én meg lusta voltam felébreszteni téged - tápászkodott fel, utána én is.
- Oh, értem. Amúgy innen mikor megyünk haza?
- Olyan dél körül vagy délután. Miért?
- Csak mert ha hét előtt nem megyünk...
- Tisztában vagyok vele, hogy mész Hyunseunggal randizni, nyugi. És gondolom a többiek is.
- Ha mégse, haza tudsz vinni?
- Persze - mondta és elindult vissza a sátorhoz. Én is így tettem.

Körülbelül hat órakor mikor haza értünk én rögtön készülni kezdtem. A szekrényemben kotorásztam, vagy fél évig,mire találtam egy normális ruhát.
Felkaptam és átrohantam Luhanhoz, akinél Kai is ott volt.
- Ez így jó?
- Igen - mondta Luhan.
- Kövérít - mondta Kai.
- Téged meg ki kérdezett.. És amúgy se kövérít - vágtam be a durcát. - Vagy de?
- Nem - röhögött Kai. - Csak mondtam.
- Köcsög vagy. Amúgy akkor én mentem ha megjött Hyunseung.
- Jól van hugi. Érezd jól magadat - mosolygott Luhan.
- Köszi talán meglesz - vigyorogtam. Felvettem lent a nappaliba a magassarkúmat, majd kerestem volna RiRint, de nem láttam a part óta és Channiet se. Így csak írtam egy SMS-t neki, hogy 'Elmentem a szerinted új pasimmal randizni, ne keress :P ' Majd valaki csöngetett. Én odamentem és kinyitottam.
- Szia Huan. Csinos vagy - mondta Hyunseung.
- Szia ,köszi te is. Ha lehet egy fiúra olyat mondani, hogy csinos - ő csak mosolygott, majd adott egy puszit az arcomra.
- Mehetünk?
- Igen - mondtam, ő pedig megfogta a kezemet és a kocsijába ültetett. Az étteremig csendben voltunk. Kicsit izgultam, hogy mi lesz, hogy lesz, de mikor megérkeztünk, valahogy ez elszállt. Kisegített a kocsiból, majd bezárta és elindultunk az étterembe. Az ablak mellett foglaltunk helyet és a pincér rögtön jött minket kiszolgálni.
- Mit hozhatok? - jött oda egy szerintem nem ázsiai lány.
-  Két spagetti tálat és két bacardi breezert.
- Milyen bacardi breezert?
- Narancsosat. Huan, szereted a narancsos breezert?
- Igen - mosolyogtam. Legszívesebben ráordítottam volna, hogy  nem és nem akarok alkoholos italt inni, de nem akartam elszúrni az esélyt. Ismerem magamat..ebből még baj lehet. Mikor a pincér meghozta a rendelést, Hyunseung felemelte üvegét.
- Arra, hogy randizunk - mosolygott és én koccintottam vele. Ő belekortyolt az italába, majd én is. Visszatért az az érzés, ami eddig mindig előjött mikor alkohol érte a nyelvemet. A szívem gyorsabban vert, szaporábban vettem a levegőt, majd még egyszer belekortyoltam. Az idő elteltével már le húztam.
- Elnézést! Kérünk még két pohár dupla whiskeyt jéggel - mondta Hyunseung és rám mosolygott. - Látom nem változtál semmit. Ugyan úgy iszol mint eddig - mosolya kicsit gúnyos volt, de aztán kedvessé és gyengéddé vált.- Meg akarsz változni, ugye?
- Igen - mondtam kicsit elködösült tekintettel.
- Helyes - vigyorgott, majd a pincér által kihozott két pohár whiskeybe bele kortyolt - Egészségedre - mosolygott, én pedig szintén beleittam a sajátomba.

Miután befejeztük  az étteremben való evést és ivást, Hyunseung kifizette a dolgokat, aztán elmentünk a közeli parkba.
- Tudod Huan...Amikor régen is beszélgettünk, meg ilyenek már akkor tetszettél nagyon. Arra lennék kíváncsi, hogy két nap múlva is eljönnél e velem randizni?!
- Hát elmehetek. És hová?
- Egy Beast koncertre - nyújtotta ki a nyelvét.
- De kis egoista..A saját koncertjükre elvisz - kuncogtam.
- De akkor próbálni fogunk. Szóval nem olyan koncert lesz csak majd azt amit kérsz elénekeljük neked - mosolygott.
- Akkor előre is lefoglalom a Fiction-t - nyújtottam ki a nyelvem.
- Igen is hölgyem - mosolygott majd elnevette magát. - Hiányoztak ezek a perceg, amiket így egymással töltöttünk.
- Nekem is. Régen beszéltünk..nagyon régen.

Hyunseung Pov'

- Akkor mit szólnál, ha elmennénk az egyik kedvenc táboromba? Nincs olyan messze innen és csak két napot lennénk.
- Hát nem is tudom..talán ez még korai lenne, hogy elmenjünk ketten két napra valahová.
- Igazad van..Nos akkor mondjuk moziba? - kérdeztem. Kicsit örültem volna, ha lehetek vele kettesben, de nem azért, hogy az ágyba döngöljem, hanem, hogy elbeszélgessek vele sok mindenről.
- Az jó - mosolygott. Olyan szép mosolya van.
- Akkor két nap múlva mozi. De most még csak nézzük a holdat egy padon ülve - mondtam mosolyogva majd megfogtam a kezét és a legközelebbi padhoz húztam és leültem, ő pedig mellém ült.
- Annyira hiányzott, hogy valakivel beszélgessek mostanában. Kai ő mindenért leharapja a fejemet, Luhannal alig beszélünk..a többiekkel is..
- Hát figyelj bármi van felhívhatsz és beszélhetünk - mosolyogtam rá.
- Köszönöm Hyunseung - adott egy puszit az arcomra, majd a puszi helyét megérintettem és elpirulva néztem rá.
- Nincs mit -mondtam és a holdat kezdtem figyelni.
- Néha úgy eltűnnék a föld színéről is - mondta.
- Mert?
- Mert Luhan a tesóm, Kai pikkel rám elég erősen. A többiek meg néha foglalkoznak velem néha nem. De Kaival el vagyok csak hát a veszekedésekkel.
- Értem. Nos én is voltam így egy lánnyal de aztán ő autó balesetben meghalt - hajtottam le a fejemet. Szerettem azt a lányt, de valamiért úgy érzem Huanban sokkal több van mint abban a lányban. Ismerem őt, de változhatott és megakarom újra ismerni.

RiRin Pov'

Chanyeollal kézen fogva sétáltunk a parton miközben a szél gyengéden simogatta arcunkat. Csak mosolyogni tudtam, mivel vele voltam. Úgy éreztem megállhatna az idő és csak mi lennénk és akkor és ott. Ő hirtelen magához rántott és megcsókolt gyengéden, majd átöleltem őt, Chanyeol pedig a hátamat simogatta.
- Örülök, hogy a barátnőmnek tudhatlak - mosolygott.
- Örülök, hogy a barátnőd lehetek - mosolyogtam és megpusziltam a száját. - Holnap mit kéne csinálni? - fújtam fel az arcomat, ő pedig két ujjával kipukkasztotta.
- Először is ez nagyon aranyos volt - nyomott puszit az arcomra - Másodszor pedig mondjuk elmehetnénk moziba.
- Okés - mondtam és újra elindultam sétálni, ő pedig utánam futott a hangok alapján-természetesen így is volt- és összekulcsolta ujjainkat.
- Azért a barátodat meg kéne várni, nem? - vigyorgott.
- De igen - mosolyogtam és lóbálni kezdtem a kezeinket - És mit nézünk meg?
- Amit ott választunk - mosolygott és megpuszilt ismét.
- Rendben. De talán menni kéne haza - néztem rá az órámra.
- Hát talán - mondta, majd megnéztem a telóm, mert rezgett és Huan-tól jött egy üzenetem, miszerint Hyunseunggal ment a randira.  - Menjünk - mosolyogtam. Elindultunk Chanyeol kocsija felé, miközben kisit lökdöstük egymást, majd haza mentünk és elkezdtem főzni a vacsorát, ami palacsinta volt, de vagy 3 palacsinta leégett mert Chanyeol is ott volt.

Huan Pov'

Még iszogattunk Hyunseunggal kicsit, aminek az lett az eredménye, hogy kicsit betéptünk mindketten, de azért haza vezetett. Mikor megálltunk a házunk előtt, már akkor tudtam, hogy nagy balhé lesz ha valaki épp kint lesz a nappaliba vagy a konyhába. Előre féltem.
- Nos Huan, akkor két nap múlva találkozunk - mosolygott, majd egy puszit nyomott az arcomra.
- Igen. Jó éjt Hyunseung. Az úton vigyázz, nehogy valami baj legyen - mondtam miközben megsimítottam a vállát, majd kiszálltam a kocsiból, és az ablakra támaszkodtam amit ő lehúzott.
- Jó éjt Huan.
- Neked is - mosolyogtam, kiegyenesedtem, a járdára léptem, Hyunseung pedig elhajtott. Én kicsit támolyogva ugyan, de felmentem a lépcsőn és szinte berontottam az ajtón.
- Te ittál? - kérdezte felháborodottan Luhan, majd mellé érkezett Kai is.- Hogyne ittál volna - csapta combjaira a kezét. - Te normális vagy úgy őszintén? - ordított rám.
- Ne ordibálj már szét szakad a fejem - emeltem mindkét kezem a fülemhez, majd elkezdtem a fejemet rázni, mert hallani se akartam senki hangját, nem hogy Luhanét vagy Kaiét.
- De ordibálok - mondta és megragadta a karomat - Le akarsz róla szokni, vagy detoxban szeretnél kikötni?
- Inkább detox, mint ez a ház! - ordítottam rá miközben kirántottam a kezemet szorításából - Kár volt ide jönnöm. Úgy éreztem jól magamat! Leszarom mit gondoltok rólam ti ketten - mutattam a két jómadárra.
- Huan..
- Meg se szólalj Kai.. - szakítottam félbe Kait - Lehet, hogy be vagyok tépve, de mindenre emlékszem képzeld el. Hagyjatok már békén. Ide se kellett volna jönnöm. Tudtam, hogy úgyse fog sikerülni, hisz jó volt nekem úgy ahogy volt. Kai te csak piszkálni tudsz. Egy kedves szavadat se hallottam még ami rólam szólt volna. Elegem van mindenkiből - ordítottam elég nagy hanggal, mire a többiek is kijöttek. Én csak lépkedtem össze vissza, mert már a világomat se tudtam, sőt azt se , hogy fiú vagyok e vagy lány. Dülöngéltem ott össze -vissza, miközben újabb szavakat kerestem - Az a legnagyobb baj, hogy senkit se érdekel, hogy meggyógyulok e. De várjál már. Ez nem betegség..Vagyis az, de leszarom ..értitek? Kait is, mindenkit leszarok - mutattam egyenként az emberekre. Olyan komolyan gondoltam azokat a szavakat, hogy lassan már el is ájultam.

Kai pov'

Mikor Huan osztotta nekünk azt észt, amit szerintem csak a pia diktált, kicsit elegem lett belőle és karba tett kezekkel figyeltem tovább egy olyan ' ezt unom ' sóhaj kíséretében.
- Valami nem tetszik szép fiú? - nézett rám Huan.
- De minden tökéletes kivéve, hogy be vagy b*szva.
- Az is tetszedjen!
- Köszi kihagynám.
- Miért vagy ilyen?
- Milyen?
- Ilyen rideg mindenkit lenéző f*sz? - emelte kezét szája elé- Igen az vagy.
- Nem nézek le senkit csak aki untat, nem fogom azt játszani neki, hogy de érdekes vagy.
- Szóval untatlak?
- Igen.. - mondtam, mire összecsuklott és a földön kötött ki, én odamentem és próbáltam felemelni. - Idefigyelj..fel kell állnod és felmenned a szobába vagy én viszlek fel.
- Nem - rázta meg a fejét.
- Biztos mindenki előtt akarod leégetni magad? Kyungjae szerinted ehhez mit szólna?
- Nekem az mindegy - mondta. Én kicsit megelégeltem ezt, felkaptam az ölembe, és felvittem a szobájába, leraktam az ágyra és leültem az ágya mellett levő fotelbe.
- Ide figyelj. Közöttünk mindenki azt akarja, hogy jól legyél. Én is képzeld el. Luhan annyit aggódik miattad, hogy azt leírni nem lehet. Hyunseung pedig pont az ellentettjét akarja. Ne akard tudni honnan tudom. Huan, ezt be kell látnod, hogy nem helyes - mondtam, ő pedig már majdnem megszólalt, de szájára tettem a kezemet - Amíg be nem fejeztem nem beszélsz.  Kyungjae most mit szólna ehhez, ha látná? Biztos nem repesne az örömtől és talán hozzád se szólna. Idefigyelj Huan..Ez nem jó, tudod te is. Cigizz oké..De ne igyál. Az rosszabb..Nem állítom, hogy hamarabb megöl, de biztos, hogy lesznek maradandó káraid. És ha szülsz egy gyereket nem hiszem, hogy jó érzés lenne ha valami súlyos betegsége lenne. Azért jöttél ide, mert ebből ki szeretnél lábalni. Akkor tegyél is érte. Olyan szépen elkezdted, én is meglepődtem. De aztán jött ez. Huan ne csináld ezt..másnak se és neked se jó, nem tudom mennyiszer mondjam el. Te egy értelmes csaj lennél aki, hogyha valami beszólást kap visszaszól. De neked ezzel el kell rontanod.. - levettem a szájáról a kezemet - Ezen gondolkodj el..- álltam fel - Jó éjt Huan - mondtam és kivonultam a szobából. Miután becsuktam az ajtót még álltam ott egy darabig, majd lementem a nappaliba.
- Mi volt? - kérdezte Luhan.
- Elmagyaráztam neki a dolgokat kicsit, nem tudom mi a reakciója, mert lejöttem. De remélhetőleg elgondolkodik rajta.
- Remélem. Nagyon aggódok, hogy visszaesik és akár meg is halhat. Amennyi piát ő ivott...az nagyon sok mennyiség egy 18 évesnek.
- Egy felnőttnek is nagyon sok lenne, Luhan - mondta Baekhyun. - De jó éjt, holnap reggel meglátjuk mi lesz - vonult vissza a szobájába. A többiek is így tettek míg végül Luhan és én maradtunk.
- Szerinted elgondolkodik rajta? - kérdezte.
- Igen - mondtam - Kyungie-t is megemlítettem benne, szóval remélem.
- Na menj aludni Kai..Holnap délután koncert, szóval.
- Hol is? - vakartam meg a tarkóm.
- After School Club - mondta.
- Ja tényleg. Jól van. Jó éjt - mondtam, majd felvonultam a szobámba, de előtte benyitottam Huanhoz, aki a teraszon cigizett. Pontosabban füst szállt szóval gondolom azt tette. Óvatosan becsuktam az ajtót és átmentem a szobámba, majd lefeküdtem aludni.

Huan Pov'

Mikor Kai kiment a szobámból én rögtön gondolkodásba estem. Talán igaza van. Ez nem helyes amit csinálok. Kimentem a teraszra, meggyújtottam egy szál cigit és beleszívtam. Most először nem kellett a cigi. Csak leengedtem magam mellé a kezemet és vártam, hogy a cigi hamuja leperegjen és elégjen a szál. Tényleg igaza van Kainak. Kyungjae úgy leszarna engem mint a pinty. Mivel majd elestem bementem, levettem magamról a ruhát, majd a pizsit magamra erőszakoltam, mert most valahogy minden nehezebb volt. Bebújtam az ágyba, vívtam egy harcot a takarómmal, mert a lábamra csavarodott és lefeküdtem. A párnára hajtottam a fejem, hanyatt feküdtem és a plafonom kezdtem bámulni. Meg kell változnom a többiek érdekében. És a magam érdekében is. Hisz az én egészségemmel játszadozok. De profi vagyok bebaszva is így tudok gondolkodni. Mindegy is. Magamra húztam a takarót és tovább kezdtem gondolkodni.  Holnap bocsánatot kell kérnem. Nincs mentség. Le kell mennem Luhanhoz, és a többiekhez, hogy bocsánatot kérjek tőlük. Most is megtenném, de ..-néztem az órámra- háromnegyed tizenkettő van. Inkább holnap mikor felkelek és nem fog széthasadni a fejem. Oldalamra fordultam és becsuktam a szemem, és vártam mikor jön az álom manó.

2 megjegyzés:

  1. Ez durva volt O-O ... De ez a Hyunseung gyerek nekem még mindig nem tiszta -_-" Mondjuk azon eléggé meglepődtem hogy nem akarja megfektetni, de akkor se tetszik ez nekem valamiért. oO
    Na mindegy is, jó rész volt úgyhogy hajrá a következőhöz is, meg az azok utániakhoz is, mert már nagyon-nagyon várom, hogy Jongin és Huan össze jöjjön és kíváncsi vagyok, hogy hogyan fogod majd azt összehozni.^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm és már elkezdtem a 9. részt szóval nem sokára hozom :D És majd megtudod miért nem tetszik neked annyira :P Az pedig még egyenlőre titok, hogy hogy jönnek össze :p >< Még egyszer köszönöm :D

      Törlés